Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-10, 20:04   #27
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kokosbrød - Bilder

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan sprike så veldig fra 65 til 4 karber. Kokosmel er vel kokosmel uansett merke...? *forvirret*

Hvor har du kjøpt melet?? Er det mulig at fiber ikke er trukket fra? På min pose står det at det er ca 61 % fibre per 100 g. Kh er oppgitt til 4g/100g hvorv 3,8 er sukkerarter.

Følgende står om tropical traditions, kokosmel:

Sitat:

Da organisk kokosmel inneholder naturlig sukker fra kokosnøttkjøttet trenger du ikke tilsette fullt så mye sukker i bakverket. Kokosmel har en mild og søt kokosnøttsmak!

Mulig at fremstillingsmåten gjør at Aman prana sitt har mindre sukkerarter i seg og kanskje enda mer fiber? Vanskelig å si, men det er jo et tilbakevendende spm for så mange matvarer og spesielt frø. Finner jo f.eks solsikkefrø med kh alt i fra 7/100g til 19/100g, tror dt syndes en del med å trekke fiber fra i kh-merkingen for det er ikke vanlig i alle land, som f.eks USA.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat