|
Sv: Trening med lavkarbo
Hei igjen. Det var leit å høre om sykdommen, men det aller lureste du i så fall kan gjøre, er å gå på lavkarbo. Det eneste som muligens kunne vært bedre, måtte vært en personlig kost satt opp av Peter D`amo, blodtypediettens "far".
Jeg vil igjen råde deg STERKT og INNTRENGENDE å kikke på linken jeg gav deg, pluss å kjøpe Cocosa. Du vet det ikke før du har prøvd det...Jeg gav Mega Pak til samboeren min for noen år siden, og hun ble så å si "høy". Svevde nesten.
Jeg vil også tipse deg om bloggen hennes, den handler mest om vektreduksjon, men hun har også en mengde gode matretter der, informasjon om kolesterol (som bør økes MYE, SPESIELT OM DU HAR LEUKEMI). Egg, spesielt økologiske, er din egen livsforlengende medisin. Gjerne 8 om dagen.
Pluss Fett fett og atter fett. Dette er ting som gjør at kreften får elendige kår, og "booster" immunforsvar. Kreftceller må ha sukker = karbohydrater, uten det dør de rett og slett. Kreft kan ikke leve av fett, og friske celler som får mengder av mettet fett pluss kolesterol (nei, kolesterol er SUNT for hjertet ditt) blir veldig motstandsyktige mot kreft.
Hun har gått på lavkarbo i 4 år, jeg i 9 mnd. Hun for å gå ned i vekt, jeg for å leve sunt og å unngå sykdommer. Kunnskapen vi har tilegnet oss er etterhvert blitt en god del, vi har gått på kurs, foredrag, og lest massevis av bøker. I denne bloggen vil du finne mye interresant, garantert.
http://lenabeatrice.net
|