Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 17:50   #117
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Hello ladies, vi er så flinke så alle sammen

Denne beskrivelsen av dvd'en står på JM sine egne nettsider:

Sitat:

Jillian Michaels, winning trainer on NBC's The Biggest Loser, helps you lose big – up to 20 pounds in 30 days! Her 30 Day Shred DVD includes three 20-minute circuit-training workouts that burn mega calories and build strong, lean muscle. Each level contains a 20-minute workout based on Jillian's exclusive 3-2-1 Strength/Cardio/Ab training circuit: 3 minutes of strength, 2 minutes of cardio, and 1 minute of ab work. There's also a brief warm-up session and a cool down stretch. Follow Jillian's program for 30 days and you will see amazing results!

Det står jo ikke direkte at man skal følges HVER dag, men jeg tolker det absolutt dit hen. Selvfølgelig kan det også tolkes at man skal følge programmet regelmessig i 30 dager men ikke nødvendigvis sammenhengende. Skal se om jeg finner mer info.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat