Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 08:39   #465
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.

Off det går voldsomt tregt for meg, så tregt at jeg ikke orker å være for aktiv her inne. Men det går nedover, sent men sikkert.

Idag så jeg 7 tallet for første gang på ca. 11-12 år!! Jeg skal ALDRI opp på 80 tallet nå... Dette er virkelig en stor milepæl for meg!! Målet nå er å komme ned rundt 75 og så ta litt sommerferie! Jeg orker ikke en hel sommer uten litt pastasalater etc... Trenger ikke å ta helt av, men smake på litt

Ha en flotters dag!

Gratulere med 7-tallet , og nå er du jo over halv-veis til målet
Av erfaring så kan jeg si; ja det går tregt til tider!!! Men så lenge du ikke foretar de store utskeielsene, så vil det fortsette å gå nedover.
Ha en flotters dag du også

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat