Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 09:33   #458
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Ja da er jeg et steg nærmere å komme meg tilbake på rett spor, men jeg er nok opp 2,5 kg som ikke er vann dessverre
Ble veldig frustrert av vekta i går morres (veiedag), og tok derfor turen innom Fedon-klinikken og fikk veid meg der.
Resultat; + 2.5 kg (0,5 kg muskelmasse, litt vann og nesten 2 kg fett!!!!!)
Ble selvfølgelig kjempeskuffa, ikke så rent lite deprimert men passe forbandet også - helvet heller !!! (og jeg beklager på det sterkeste til de som eventuelt ikke tåler slikt språk )
Så sukkertrollet greide å få en stortå innenfor hos meg forrige uke kan det se ut til, og det må jeg jobbe med denne uka.
Så jeg har lagt en form for plan:
1: ikke ha penger/kort med meg på jobb - for da kan jeg ikke kjøpe mat i kantina (har selvsagt med meg ED-produkter og salat )
2: samboeren må orde mat til seg selv (da slipper jeg å bli fristet)
3: ED-kjeks i veska, lomma, bilen, kontoret, på stua - ja over alt i tilfelle jeg blir sulten.

Men det jeg ikke skal gjøre er å straffe meg selv, det vil si - straffen kommer nok i form av en gedigen migrene i løpet av uka.
Positiv tankevirksomhet er det som skal til, positivitet i overflod - og her vet jeg jo at jeg kan hente mye fra alle dere andre herlige mennesker

Ikke tenk på det som har vært kjære deg, spist er spist, og det ødelegger mer for deg om du fortsetter å irritere deg over det som har skjedd. Ta pause fra vekta i to uker så du får litt ro rundt det å fokusere på maten så skal du se at de kg er borte vekk ganske rask

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat