Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 09:32   #457
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Jeg har forresten klart av og til å glemme at jeg allerede har spist proteinmåltidet til lunsj - og problemet er der hver gang vi skal ut å spise. Under måltidet kommer jeg plutselig på at jeg har jo allerede spist. Lider jeg av pre-alzheimer? Jeg er et skikkelig surrehue. En annen ting som jeg merker - er de gangene jeg drikker vin, max 2 glass så kjenner jeg meg full. Det er helt vanvittig, tror ikke jeg kommer til å tørre å prøve meg på sprit, da blir jeg vel ikke bare full - men dritings. Blir vel heller lite av mojito denne sommeren. Det kommer jeg nok til å savne :snufs:

Treningsvibber sendes i fleng Skal selv på zumba og bosu i dag, gleder meg som en unge på julaften

Motivasjonen min er tilbake, eller den har vært der hele tida men når jeg ikke har vært frisk så har jeg ikke orket tanken på poser liksom. Men er i form igjen og går på med krom hals
Jeg har gjort noen tilpasninger og hvis det ikke går utover vekta, så kommer jeg til å fortsette med det, mulig det går litt senere ned men jeg skal leve på dette ganske så lenge så da får det heller bare gjøre det

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat