Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 07:41   #456
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja da er jeg et steg nærmere å komme meg tilbake på rett spor, men jeg er nok opp 2,5 kg som ikke er vann dessverre
Ble veldig frustrert av vekta i går morres (veiedag), og tok derfor turen innom Fedon-klinikken og fikk veid meg der.
Resultat; + 2.5 kg (0,5 kg muskelmasse, litt vann og nesten 2 kg fett!!!!!)
Ble selvfølgelig kjempeskuffa, ikke så rent lite deprimert men passe forbandet også - helvet heller !!! (og jeg beklager på det sterkeste til de som eventuelt ikke tåler slikt språk )
Så sukkertrollet greide å få en stortå innenfor hos meg forrige uke kan det se ut til, og det må jeg jobbe med denne uka.
Så jeg har lagt en form for plan:
1: ikke ha penger/kort med meg på jobb - for da kan jeg ikke kjøpe mat i kantina (har selvsagt med meg ED-produkter og salat )
2: samboeren må orde mat til seg selv (da slipper jeg å bli fristet)
3: ED-kjeks i veska, lomma, bilen, kontoret, på stua - ja over alt i tilfelle jeg blir sulten.

Men det jeg ikke skal gjøre er å straffe meg selv, det vil si - straffen kommer nok i form av en gedigen migrene i løpet av uka.
Positiv tankevirksomhet er det som skal til, positivitet i overflod - og her vet jeg jo at jeg kan hente mye fra alle dere andre herlige mennesker

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat