|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
GTL: Det kan vel være forskjellige årsaker til økningen, men spm er hva har du tenkt til å gjøre med det? Og svaret er selvfølgelig å fortsette med ED . De ekstra kg vil nok forsvinne igjen, det kan jo umulig være fett du har lagt på deg... Så flink du har vært til å komme deg ut for å trene, jeg er MISUNNELIG. Jeg tror jeg må ha belønning for treningsøkter i stedet for delmål på kg'ene 
Fungirl: Kjenner selv at jeg sliter litt med motivasjonen,.... eller kanskje ikke motivasjon - men heller lysten på noe annet enn ED mat. Noe som smaker mer. Idag skeiet jeg ut med bacon som poppmannen hadde stekt til pannekakene, det smakte DEILIG. Men jeg har ikke noe valg, skal jeg klare å komme meg ned på vektskålen - og vi skal klare det - alle sammen! Derfor er det så kjekt med dette forumet, vi heier på hverandre . Tenk på alt det du har klart allerede. Det er en FANTASTISK jobb du har gjort for helsen din. Når det gjelder protein inntak og trening så er jeg enig med de andre at du bør øke på, men kanskje det holder med et ekstra ED måltid? På fase 2 så står det antall ED måltider: 3-5 ( jeg er på 4 ED + proteinmåltid). PS! Trenger ekstra mye treningsvipper fra deg, jeg også. NÅ MÅ JEG KOMME MEG UT FOR Å TRENE!!!!!
Studine: heier på deg og ditt 6-tallet. Så fantastisk (låner smileys til GTL). Hvordan går det forresten med lesingen, det er vel snart eksamenstid for deg?
Journalen
|