helt enig med mange her om elizabeth ardens eight hour cream.. helt fantastisk, og en får faktisk mye for penga: kvalitet og kvantitet ( i forhold til rosebud salven) - rosebud salven er mye mer klissete (sticky) enn den + mindre for penga..
vil også anbefale elizabeth ardens håndkrem. mye bedre enn noen annen. går rett inn i huden uten å bli klissete i ettertid (prøv den på parfymeriet og vurder selv)
ellers skrubber jeg huden hver dag med kost fra bodyshop + såpe, passer på at jeg tar på godt med fukt etterpå pga sensitiv hud.
har anskaffet meg 1-2-3 fjesvaskserien til clinique, kommer nok aldri til å bruke noen annet igjen så lenge jeg lever... den er litt dyr så anbefaler å bestille den via nett fra hjemmesiden til clinique, men likevel verd de pengene jeg la ut for den her i dyre norge. ingen uren hud eller kviser, og skulle de komme har clinique en fantstisk kvise-drepe-serie også (prøvd og anbefalt av meg også)
clinique er faktisk helt genial. kjøpte en krem for tørr hud som var helt herlig og som trakk godt inn i huden min og virkelig gjorde forskjell. jeg er ferdig med bodyshops produkter og helt clinique frelst!!
hmm... tror ikke jeg har noen flere tips på lager. kanskje fraråde folk fra å kjøpe sånne fjesmasker og sånn. de gir ikke fukt, de tar fukt. det blir mer for det gøye/venninne-sosiale i så fall.
frisøren - gjør alltid min dag mye bedre. en klipp eller litt farge, masse dulling med vask og føning.... hva slår det, eller hva?