Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-05, 00:54   #44
TinaF
Ubekreftet Medlem

TinaF sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 39
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel
Talking

helt enig med mange her om elizabeth ardens eight hour cream.. helt fantastisk, og en får faktisk mye for penga: kvalitet og kvantitet ( i forhold til rosebud salven) - rosebud salven er mye mer klissete (sticky) enn den + mindre for penga..

vil også anbefale elizabeth ardens håndkrem. mye bedre enn noen annen. går rett inn i huden uten å bli klissete i ettertid (prøv den på parfymeriet og vurder selv)

ellers skrubber jeg huden hver dag med kost fra bodyshop + såpe, passer på at jeg tar på godt med fukt etterpå pga sensitiv hud.

har anskaffet meg 1-2-3 fjesvaskserien til clinique, kommer nok aldri til å bruke noen annet igjen så lenge jeg lever... den er litt dyr så anbefaler å bestille den via nett fra hjemmesiden til clinique, men likevel verd de pengene jeg la ut for den her i dyre norge. ingen uren hud eller kviser, og skulle de komme har clinique en fantstisk kvise-drepe-serie også (prøvd og anbefalt av meg også)

clinique er faktisk helt genial. kjøpte en krem for tørr hud som var helt herlig og som trakk godt inn i huden min og virkelig gjorde forskjell. jeg er ferdig med bodyshops produkter og helt clinique frelst!!

hmm... tror ikke jeg har noen flere tips på lager. kanskje fraråde folk fra å kjøpe sånne fjesmasker og sånn. de gir ikke fukt, de tar fukt. det blir mer for det gøye/venninne-sosiale i så fall.

frisøren - gjør alltid min dag mye bedre. en klipp eller litt farge, masse dulling med vask og føning.... hva slår det, eller hva?