Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-10, 21:39   #138
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Da har jeg tatt en råsjans og bestilt mat for en uke..Fordi vi skal på Riksen neste uke med Dokka vår og de klarer ikke å fikse skikkelig mat( jeg gidder bare ikke å mase på de og prøve å forklare hva jeg kan spise).
Så da får jeg håpe at jeg klarer å stable mat for 3 dager i kjøleskapet på hotellrommet. Mye av det kommer jo til å være frossen og da, så maten for tirsdag kan være i romtemperatur noen timer mens de tiner. Tar med meg en kladd smør( fordi det er ALT for lite fett på maten), og litt ost mm for å fylle opp proteinkvota.. Rettene inneholder så lite protein at det er tragisk.. Ofte ikke mere enn 10g pr porsjon, og det er jo 1/2 av mitt behov( 80-100g omdagen for å vedlikeholde musklene)..

Si at grøten, omelettene, lasagne, biffsnadder, kylling i karri, orientalsk kylling og pizzabolle smaker ok.. Og jukseriskrem o.l.l

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat