Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-10, 21:33   #29
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jamie Olivers Food Revolution - jeg er i sjokk

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Her er et sjokk fra Kjølberg skole (fra sonje sin blogg). Meny bestående av pizza pølse kake og boller, samt sjokolademelk og juice. Man trenger ikke skue til USA, vi har alt som trengs for en god fedmeepidemi her hjemme.

http://2.bp.blogspot.com/_EnmHgb3sCd...n%3F%3D-732084

Det er jeg klar over, det er tragisk og han skulle nok tatt seg en tur hit også. Men det JEG reagerer på er ikke at folk i USA er så "tette i pappen" for det er de jammen her også. Jeg reagerer på måten Jamie blir tatt imot på, det er det som sjokkerer meg. Måten han blir behandlet på, motarbeidet hele tiden, at unger (samme hvor de kommer fra) ikke vet hvordan tomater og poteter og blomkål ser ut, noe min datter har visst fra hun kunne snakke. Ja og så dette med at de ikke får bruke kniv og gaffel, akkurat DET hadde nok ikke skjedd så mange andre steder enn USA vil jeg påstå, men det er jo ikke likt overalt der heller.

I Spania får man forresten kjøpt babygrøt med sjokoladebiter i.

Sist redigert av Iset : 19-04-10 kl 21:50.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat