Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 16:55   #13
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gastric bypass

på Imse!

Jeg tenker litt motsatt av deg, jeg! Jeg tenker som så at du er så ung og har små barn og burde være lett på foten og kose deg med barna og kanskje du blir mindre sliten og utmattet og orker mer og........
Altså at du skal få det gjort så fort som mulig for å slippe å slite mer enn du behøver!
Du vil jo få det innvilgt med det samme, men må nok vente på operasjon uansett. Om det skulle skje et mirakel og du klarer å gå ned masse og holde det, kan du jo bare si nei til operasjon når det nærmer seg om en 2-3 år!

Jeg er jo en del eldre enn deg, men har ikke dårlig tid sånn sett. Vet bare ikke om jeg orker være tung og slite med vekt og mat resten av livet når jeg kan slippe!
Med en eskalerende dia2 og knær som lenge har sagt i fra at jeg er for tung, tror jeg jeg skal slutte å tro på julenissen og heller søke en GBP!