Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 15:49   #81
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Jeg har bestilt dvd men nå sitter jeg med ene beinet i gips og skal gjøre det i 4-6 uker. Er det noen øvelser for armene der som jeg kan gjøre sittende ?

Bokseøvelsen, du kan kanskje gjøre "vindmøllen" også for å få opp pulsen. Ellers kan du jo gjøre de øvelsene som er for skuldre/armer med vekter.

Det finnes jo sikkert mange øvelser du kan gjøre - spesielt for overkroppen, selv om du ikke kan følge dette programmet som jo er designet for å trene mest mulig av kroppen i hver øvelse. Søk på nettet, evt. snakk med en fysioterapeut. På mitt treningssenter har de både fysioterapeut og personlig trener som hjelper slike ting uten at det koster ekstra.

Synes det er bra at du har lyst til å trene selv om beinet er gips. Stå på og lykke til

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat