Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 15:43   #80
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Alva87, her.

Gangsperre sa du?
dere som har kommet litt lenger enn meg, hvordan gikk det å gjennomføre dag 2? Ser for meg at det blir et syn for guder når jeg skal prøve å få til dagens økt

Joda du vil nok merke at du har trent dagen før og kanskje vil du merke det enda mer dag 3 for gangsperre gjør seg faktisk mest gjeldende to dager etter hard trening.

MEN ikke la deg knekke - stå på og gjennomfør det, for tro det eller ei så er treningen den best måten å få vekk stølheten på. Selv om du må lide deg gjennom de 20 minuttene så gjør det, jeg kan nesten garantere at du vil være mindre støl når du er ferdig. Det høres utrolig ut men sånn er det nå -det finnes en såkallt fysiologisk forklaring men den skal ikke jeg gi meg utpå.

Det verste man kan gjøre er å krype i sammen i sofaen å ikke gjøre noe, da varer stølheten mye lengre garantert

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat