Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 11:37   #450
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Heldige Fungirl som elsker å trene , skulle ønske jeg kunne låne litt av den lidenskapen...... Er forøvrig helt enig Studine, spis litt mer proteiner når du trener så mye så beholder du muskelmassen.

For min egen del så må jeg si at denne uka gikk rett i vasken , har taklet overgangen tilbake på ED skikkelig dårlig må jeg si. Eller kanskje det er overgangen fra ferie til jobb som har vært for tøff??? Uansett - har endt opp med å kjøre en blanding av ED (ED frokost og lunch) og anbefalingene til norske helsemyndigheter (middag og kvelds). Dette har ført meg ut på helt feil vei, og vekta har gått opp masse (ja det er er mye vann - men likevel....). Så nå har jeg lagd en slagplan for de neste 2 ukene, og det er da jeg håper at treningslysten til Fungirl er smittsom

1 - Spis ihht fase 2 (3 + 1)
2 - Trim i hverdagen (vi har flyttet til 5. etg på kontoret, så her blir det en del trappegåing framover )
3 - Gjennomfør 3-4 treninger i løpet av uka (MUP)

Her skal det jobbes, for å gi opp er ikke et alternativ!!!!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat