Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-04, 21:47   #157
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sverige leder 1-0 over Bulgaria til pause i fotball-EM. Jeg synes det er morsomt med fotball, så jeg sitter i tv-stolen med pledd over meg, mens mannen min rydder på kjøkkenet, rydder opp leker og legger barna. Det er ur-festlig med litt omvendte kjønnsrollemønster! Nå finnes det ikke klistremerkebok over spillerne ved EM (tror jeg), men til VM om 2 år, så skal jeg ha en. Siste jeg hadde var under VM i 1994, da jeg var student i Trondheim. Man klarer så utrolig mange flere spørsmål i TP og Geni når man har hatt en slik klistremerkebok. Ulempen er at jeg ikke kjenner så mange som har en tilsvarende, at det blir problematisk å bytte klistremerker. Si i fra hvis det er noen her som vil bytte fotballklistremerker da!