Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-10, 09:05   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: ketose og karber

Det er jo stor forskjell på kostindusert ketose som jo er frivillig, ønsket ketose og det å komme i ketose pga at man ikke har spist på lenge, spiser ytterst få kalorier (ED feks) eller feks har omgangssyke!
Mange er i ketose hver morgen fordi de ikke har fått i seg mat på 10- 12 timer. Det er en av grunnene til at vi skal måle med sticks om kvelden!

For de fleste varer bivirkningene av ketosen kun noen få dager/uker. Jeg får hodepine i det jeg går inn i ketose og ikke noe mer. Ikke ketose- ånde, ikke hodepine, ikke kvalme, ingen amfetamin- følelse, sel vom jeg med kronisk utmattelse kanskje hadde hatt godt av det!