Jeg begynte med dette opplegget på mandag. Trodde jeg var i OK form for jeg jogger 5-6 km 2-3 ganger i uka og trener en del styrke utenom, men disse 20 minuttene fikk meg til å innse at formen ikke er helt på topp. Jillian Michaels er rå, forstår godt at deltakerene på Biggest Looser ligger å spyr i buskene etter trening med henne Jeg tok alle mål på armer, bein midje og bryst. Skal måle igjen når jeg er ferdig med nivå 1 (10 dager) og se om det har gitt resultat (gir tilbakemelding). Jeg har sluttet og bry meg så mye med vekta, cm er minst like viktig (om ikke viktigere). Målet er minst en str. ned for jeg skal på shopping i London etter 17.mai Har lest på diverse fora at dette virkelig funker dersom man følger opplegget konsekvent, gir jernet og ikke gir opp. For min egen del synes jeg ikke det er noen unnskyldning for ikke å ha tid til å trene KUN 20 min. til dagen. Spesielt ikke med tanke på all den tiden som jeg tilbringer i sofa/stol med bok eller tv. Nei det er bare dårlige unnskyldninger for ikke å gjøre det og det gjelder nok svært mange som sier at de ikke har tid - er nok heller viljen det går på Dessuten denne treningen er rask, enkel og gøy. Lykke til jenter, skal bli gøy å høre hvordan det går med folk. Stå på