|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av studine:), her.
Jeg kan i grunn skjønne at ED er slitsomt om man har holdt på med ketolyse såpass lenge. For meg er mat plutselig ikke viktig lenger.. det føles veldig rart, i grunn. Men jeg bryr meg rett og slett ikke så mye. Men nå har jeg vært på ED litt lenger enn deg.. kanskje det skjer for deg også? Det er klart, jeg spiser god mat da... eller, mat jeg i utgangspunktet syns er godt. Kjøtt, fisk og grønnsaker er kjempenam=) Også har jeg jo unnet meg et par runder med sushi:P Fordi det bare ble sånn... hehe jeg vet ikke, jeg fungirl. Kanskje det handler om å legge inn små godbiter for seg selv? Variere litt? kanskje det blir kjedelig for deg med kyllingsalat hver dag i uka?
Du skal se du klarer deg gjennom denne tunge perioden Jeg heier på deg!
Tusen takk for heiiing 
Er ikke inne i en så veldig tung periode, synes igrunn ED er helt greit, men lettere på Fase 1 faktisk, da slapp jeg jo å tenke 
Og jeg tenker omtrent aldri på mat, jobber med å få i meg alle måltidene for dagen faktisk Og det synes jeg er helt greit 
Er egentlig bare det at jeg er redd for å få i meg for lite, eg har omtrent 40 kg til som skal ned utenom de 25 eg har gått ned så tror jeg kroppen trenger litt mer påfyll enn den får, spesielt siden legen min IKKE ville at jeg skulle trene noe mer enn jeg gjorde forrige gang jeg var inne. Og det gjør jeg jo fordi det er så kjekt. Så planen heretter blir å spise ED 4 ganger for dag + ett måltid og så kommer jeg til å spise ett kokt egg eller noe sammen med det ene edmåltidet slik at jeg føler selv at jeg er tryggere ihht muskelmasse 
Tusen takk for alle fine ord og oppmuntringer 
|