|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av studine:), her.
Da er det nok greit, skal du se. Spis litt mer proteiner, bare du! Og forresten, jeg kan skjønne at du er litt lei. Jeg blir det av og til jeg også.. Men ikke av kostholdet, nødvendigvis. Jeg tror i grunn jeg bare er utålmodig. Bare tenk på alle de positive sidene ved dette kostholdet! Bare tenk hvor DEILIG det er å føle seg sprekere, med oppkvikket! Og bare tenk hvor BRA det er for kroppen din! Bare fokuser på noen andre ting som er positive ved dietten, utenom vektnedgangen. Og kos deg med følelsen av at du gjør noe POSITIVT for kroppen din!=)
Jeg har jo gått på ketolyse i nesten to år så jeg tenker stort sett på at kroppen har det bra, men innimellom så sniker det seg inn disse vekttankene som er irrierende.
Og jeg er lei kostholdet for jeg ser ikke på det som jeg spiser nå på ED som kosthold, kun ene og alene som en hestekur for å komme meg lengre ned i vekt 
Ketolyse var himmelen spør du meg, men siden kroppen ikke ville ned i vekt lengre så valgte jeg å prøve ED, planen min er å leve litt streng Fedon resten av livet, det har jeg prøvd før (før oppstart på ED) og det synes jeg var helt supert 
Men vi må bare bite tennene sammen til vi er i Fase 3C og 4 kanskje, og da begynner kampen med å holde vekta 
Dere er iallefall kjempeflinke 
|