Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 13:53   #441
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

Tja. jeg spiser et måltid mindre enn deg og trener like mye... eller mer. jeg trener 1,5 timer (av og til mer) hver ukedag... så tror det skal gå fint jeg. Hvis du føler deg bra da? Hvis ikke, så ville jeg spist litt mer protein. Når jeg tenker meg om har ikke jeg vært SÅ nøye på hvor mange gram proteiner, så jeg spiser nok mer kjøtt/kylling/fisk enn jeg nødvendigvis skal enkelte dager. Det er min erfaring:P jeg kan i grunn ikke si mer enn det. Jeg får bare skryt av legen (aka mamma) om blodverdier og generell standard på kroppens helse.

Jo jeg føler meg veldig bra igrunn, men jeg forbrenner nok endel kcal mer enn deg siden jeg veier mye mer enn deg, det er kun derfor jeg lurer på om jeg bør fylle på liksom Og jeg spiser nok knappe 150 g kjøtt/fisk/fugl hver dag så jeg er redd jeg er litt i underskudd der. Men skal prøve med ett egg etter trening fremover, når jeg husker på det iallefall

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat