Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 13:50   #440
studine:)
Medlem

studine:) sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 37
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Jeg trenger forresten litt hjelp om noen har tid

Jeg spiser følgende til mat omtrent HVER dag, iallefall i ukedagene:

Frokost: Kakao med kanel

Lunsj: Kyllingsalat bestående av isberg, agurk, rød/grønn paprika, cherrytomat og kyllingfilet

Mellom: Cappuccino

"Middag": Frokostblanding eller pannekake

Kvelds: Brownie

Jeg får i meg for lite grønnsaker, det er jeg helt klar over og prøver å ta igjen når helga kommer.

Problemet mitt er at jeg tror jeg trener for mye i forhold til det jeg inntar.

Denne uka havner jeg på 7 timer ren trening, enten styrke eller kondis.
Og jeg fikk "kjeft" av legen sist når jeg trente 4 timer i uka.

Det jeg lurer på er om jeg skal kjøre på med litt mer proteiner i form av mat, for eksempel ett kokt egg når jeg kommer hjem fra trening, hva tenker dere?

Redd jeg bryter ned muskelmassen og at kroppen går i sparebluss. Å kutte ned på trening er pr i dag ikke aktuelt for jeg storkoser meg, har to hviledager i uka og flere takler jeg ikke, blir så rastløs at jeg holder på å klikke Hvem hadde trodd det liksom

Tja. jeg spiser et måltid mindre enn deg og trener like mye... eller mer. jeg trener 1,5 timer (av og til mer) hver ukedag... så tror det skal gå fint jeg. Hvis du føler deg bra da? Hvis ikke, så ville jeg spist litt mer protein. Når jeg tenker meg om har ikke jeg vært SÅ nøye på hvor mange gram proteiner, så jeg spiser nok mer kjøtt/kylling/fisk enn jeg nødvendigvis skal enkelte dager. Det er min erfaring:P jeg kan i grunn ikke si mer enn det. Jeg får bare skryt av legen (aka mamma) om blodverdier og generell standard på kroppens helse.

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat