Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 13:47   #439
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

det står veldig bra til jeg tripper nedover=) snart ser jeg 6-tallet. Det blir DEILIG! Trener og koser meg! Skjer ellers ikke så altfor mye. Nyter singellivet! og jeg koser meg veldig med å gå nedover i vekt.. men jeg merker jeg er veldig utålmodig. og det er ganske dumt. hehe.. for man bør ikke være så utålmodig da blir man bare frustrert. så lenge det ikke går oppover

Så deilig da, og ikke minst å se 6 tallet snart

Jeg er vel den av oss her på ED som har mest som skal vekk, og jeg kjenner det er tungt å vite at jeg liksom ligger så langt bak, ikke at det er en konkurranse, for alt i verden, men jeg føler meg kanskje litt mer alene.
Men misforstå meg rett, jeg er utrolig glad på deres vegne alle sammen, dere er jo snart i mål

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat