|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
DUNK!
Smalt rett i veggen jeg gitt! Ikke bokstavlig da, men i form av en litt uforståelig vektøkning.....
Ser ut til at overgangen fra bare mat tilbake til ED har ført til en litt uheldig vektøkning, for en snikveiing i dag visete 88,4 kg .
Er dette vann? kanskje muskler? (håpe håpe håpe) eller en kombinasjon????
Må ta en titt på hva jeg spiser til middag tror jeg, for ellers har jeg jo kun spist ED-produktene.
Har imidlertid trimmet ganske mye mer denne uka i forhold til de foregående ukene, og håper jo det er der sammenhengen ligger - muskler .
Skal ikke la meg stresse altså, måtte bare lufte ut hodet litt (kan jo være at jeg har havnet på et lite platå også...)
Men du, det har jeg også lagt merke til, at det kan skje. Jeg tror det løses med masse vann og fortsettelse sånn du holder på. Etter påske så var det sånn for meg også.. en vekt før jeg gikk tilbake, og så når jeg spiste ED gikk jeg opp.. men det ble borte igjen=)
Og trimmen gjør det nok ikke "bedre" akkurat denne uken, men du skal se at det hjelper maaasse neste uke og om du tar en langøkt med kondisjon (f.eks. i 30-60 min) så får du ut en del vann... Hvis du bare går, altså=) Men husk å drikke mye!
|