Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 08:32   #430
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

DUNK!
Smalt rett i veggen jeg gitt! Ikke bokstavlig da, men i form av en litt uforståelig vektøkning.....
Ser ut til at overgangen fra bare mat tilbake til ED har ført til en litt uheldig vektøkning, for en snikveiing i dag visete 88,4 kg .
Er dette vann? kanskje muskler? (håpe håpe håpe) eller en kombinasjon????
Må ta en titt på hva jeg spiser til middag tror jeg, for ellers har jeg jo kun spist ED-produktene.
Har imidlertid trimmet ganske mye mer denne uka i forhold til de foregående ukene, og håper jo det er der sammenhengen ligger - muskler .
Skal ikke la meg stresse altså, måtte bare lufte ut hodet litt (kan jo være at jeg har havnet på et lite platå også...)

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat