|
Sv: Hjelp til ung mann
Tusen takk for råd, alle sammen!
Var i ketose på søndag, men har ikke fått testet siden. Har siden den gang spist mye egg, bacon, baconchips, pepsi max, kylling, salat, wok m/fløte og svinekjøtt og en avocado.
Er ned 2,6 kg på en uke, og må jo si meg fornøyd med det. Regner med det er vann og avfallsstoffer, men likevel.
Ble fort "tom" på trening i går, og merket veldig godt at jeg har lagt om kostholdet fullstendig. Satser på det blir bedre.
Sultfølelsen er borte. Spiser nokså lite, men det går overraskende bra. Men jeg foretrekker jo å være mett, og det er jeg ikke. Men heller ikke sulten.
Hva angår lengde, så kjenner jeg at det blir uaktuelt å bruke denne dietten som livsstil. Nå som våren er i full anmarsj kjenner jeg at det skal bli godt med en loffskive med reker og en øl til sommeren.
Er det noe i veien å bruke denne dietten som en kur 1-2 mnd, for så å gå over til "normalt" kosthold igjen? Bare denne uken på diett har gjort meg svært opplyst og opptatt av hva jeg spiser, så jeg kommer uansett til å begrense karboinntaket, men ikke like mye som nå.
Vil det uansett bli en såkalt jojo-effekt av dette? Altså, vil jeg legge på meg hva jeg har tatt av meg med en gang jeg slutter med ketolyse-dietten?
Ellers: Finnes det ikke noen ferdigprodukter på markede som man kan spise på ketolyse? Ser det ligger mange flotte oppskrifter på nettet, men for en 20-årig mann med svært begrensede bakekunnskaper og interesse blir det vanskelig lage både det ene og det andre fra bunnen av..
Ellers: hadde tenkt meg ut å spise i dag. Kan jeg ha følgende? BUFFALO WINGS
Spicy marinerte kyllingvinger, serveres med salat, sweet chili– og hvitløksdip,
Dersom jeg kutter ut alle karbs resten av dagen?
|