Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 10:33   #8
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Samtidig er det viktig å presisere at det kan (men trenger ikke) ta lang tid før den energien kommer fordi det er en stor omstilling for kroppen å gå over til å bruke fett som brensel. Da må det jo være opp til vedkommende om h*n kan eller vil vente til energien kicker inn, for den ventetida der kan være litt kjip altså (hodepine, lite energi etc.). Men så er det jo også de der ute som nesten reagerer instant med superenergi på kostholdet også Hvordan du reagerer vet du ikke før du har prøvd

Når det gjelder det du spiser så syns jeg først og fremst at det ser ut som lite mat. Spesielt med tanke på at du trener såpass som du gjør. Hvis du vil ha frukt bør du spise noe med protein og/eller fett for et mer balansert måltid. En neve nøtter og Cottage Cheese sammen med frukten er f.eks. bra. Ris til middag kan du bytte ut med belgefrukter (bønner, linser etc.). Det metter mye mer og har Lav GI (dvs. mindre effekt på blodsukkeret ditt). Unngå å spise for mye brød, men hvis du skal spise det sats på proteinrikt pålegg. Ellers er egg supert hvis du liker det, egg og bacon, omeletter med alskens godsaker i etc.

Forumet har også en oppskriftsdel hvor du kan hente mye tips og inspisrasjon.

Obs: Forslagene mine er basert på generell lavkarbo a'la Fedon. Om du ønsker å prøve deg på et ketogent kosthold anbefaler jeg deg å starte med å lese litt om ketolysekuren, da dette er en diett som er enkel å sette seg inn i.

Sist redigert av Cyan : 14-04-10 kl 10:38.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat