Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 19:23   #57
cmh
Medlem

cmh sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
cmh er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse i Tromsø

Opprinnelig lagt inn av Cogitatio, her.

Hei cmh

Tusen takk. Dette virker som en flott gjeng

Jeg gikk opp mange kilo på noen få år. De ti første kiloene gikk jeg ned ved å være veldig nøye med kostholdet. Lite fett og sukker osv... Men, så var det stopp. Jeg fikk diagnostisert PCOS og insulinresistens og startet på lavkarbo samtidig som jeg tok metformin (medisin som regulerer insulinet). Da gikk jeg gradvis ned i vekt sånn ca 10 kilo til. Etter avsluttet behandling levde jeg kun på lavkarbo og gikk ned 15 kilo til, før jeg gikk over til et normalt norsk "anbefalt" kosthold. Jeg trodde jeg skulle klare å gå ned i vekt de siste kiloene mine på denne måten, men det som heller skjedde var at jeg gikk opp noen kilo. Nå skjønner jeg at lavkarbo som livsstil passer meg bedre. Fant ut om ketolysekuren her inne på forumet, så nu satser jeg alt på det fremover

Som du skjønner så har det ikke vært noen vidunderkur, men et langvarig prosjekt mot et mål Det kommer godt med å ha en god porsjon tålmodighet og være litt sta + å velge den riktige metoden som passer akkurat deg. Og jeg vil iallefall anbefale lavkarbo på det varmeste

Åh.. Du er flink altså!
Beundrer dere som har klart så mye over så lang tid, langt mer enn de som har gått ned masse på kort tid. Det skal roses høyt altså!

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat