Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 14:35   #7
Ketolina
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Ketolina er på en erverdig vei

Sv: Noen som har begynt denne uka?

Jeg begynte for ei uke siden. Jeg har ikke telt karbohydrater nøyaktig, men tror ikke jeg er mye over 25 om dagen iallfall. Om jeg har kommet i ketose er vanskelig å si. Spørs om jeg må tvinge noen til å lukte på ånden min, hehe. Men det er kanskje ikke alle som får denne karakteristiske ånden heller? Hadde jo blitt glad om jeg hadde sluppet! Har dere fått ketoseånde?

Allerede tredje dagen kjente jeg med blytung i beina da jeg gikk i bakker og trapper. Jeg har også vært litt trøtt og tung i hodet, og hatt en merkelig følelse, nesten som om jeg er litt brisen av alkohol eller noe. Også må det nevnes at jeg ikke har sluppet en eneste fjert siden jeg la om kosten! Er heller aldri oppblåst i magen slik jeg ofte blir etter måltider. Føler meg faktisk mye fastere og finere allerede etter ei uke jeg! Jeg har heller ikke søtsug nå! Amazing! En annen bivirkning av lavkarbo jeg merka fort, var at da jeg i helga drakk litt lavkarboøl, trengte jeg virkelig ikke mye før jeg ble litt påvirka! Så ketose gir billig fyll, hehe

Lykke til videre alle sammen! Tenk så heldige vi er som får spise all den gode maten, og samtidig få bedre helse! Noen ganger synes jeg nesten synd på stakkarslige, uvitende fettmotstandere...

Ketolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fortsatt utprøvende! Svar med sitat