Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-10, 22:58   #793
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

69,9 på vekta i dag tidlig..... ENDELIG!!

Grattis StegforSteg!

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Gratulerer med å nå 60 tallet, steg for steg!! Skikkelig bra!

jeg har også noe å feire. Jeg har gått ned 1,4 kg den siste uka! 8,4 kg på 9 uker, det synes jeg er bra altså. Jeg satt og kikket på bilder fra dåpsdagen til babyen min som var 14. februar, og det er ikke til å tro at jeg så sånn ut for bare to måneder siden. Jeg håper forskjellen etter de neste to månedene er like dramatisk.

Flinkis'n =) Våre dåpsbilder tørr jeg ikke se på engang .. Urrrgh!

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Ellers så var det en på kontoret her som sa jeg måtte passe på så jeg ikke forsvant helt nå! Det var jo et flott kompliment, selv om det er liten fare for at jeg forsvinner helt selv om mer skal forsvinne.

Kjekt å få den beskjeden også da

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Såå flinke dere har vært! Jeg har ikke vært så aktiv i det siste, men har liksom ikke vært så gøy når drittvekta har stått stille. Namba, du sourte hvor lenge jeg hadde holdt på, jeg husker ikke helt datoen her og nå, men hadde gått ned 10 kg på litt over sju uker. Så har det stoppet i ca to uker, men nå tusler det nedover igjen. Når det står stille såå lenge, og tilogmed gå OPP, så blir man skikkelig demotivert. Skulle hatt mensen for to uker siden også, men den er jo ikke kommet. Hadde håpet det vat det som gjorde det, men fikk jo ikke mensen, så kan jo ikke være det heller...

Nå er jeg der. Mista litt motet nå.. Går opp igjen no som jeg endelig hadde gått ned neste 10 kg.. Men men, sånn har det vel egentlig gått hele veien, men blir så deppa når vekta går opp. Å stå stille er ille nok, men men må vel bare smøre oss med tålmodighet..

Du er vel ikke gravid da Elinee?? Men isåfall tror jeg IKKE du bør gå på ketolyse i hvertfall.. Mener jeg leste at det kunne være farlig eller ikke bra for fosteret..!?
Men skal ikke si det 100 % sikkert, men ville iallefall sjekket opp i det hvis du er gravid.

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat