Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-10, 18:39   #9
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har fulgt ukesmenyene i boka?

Jeg har også gått på Lindbergklinikk i flere måneder, og det er slik som Nellie sier, at hele poenget med å gå på disse klinikkene er jo at du får tilpasset opplegget til det som passer DEG. Syns det er litt viktig å presisere at dette er individuell tilpasning og ikke selve Fedon metoden som den er beskrevet i bøkene som sådan (for ja, man kan spise litt frukt og brød/pasta/ris på Lindbergdietten).

En diett bestående av mindre enn 150 gram karbohydrater per dag kan karkateriseres som lavkarbo. Dersom man følger Lindberg-dietten får man i seg ca 120 gram karbohydrater per dag (mener jeg det var, husker ikke eksakt), og den kan derfor karkateriseres som lavkarbo. Hovedpoenget med Lindbergdietten er dog å regulere blodsukkeret vha Lav GI mat, så akkurat antall karbohydrater er det ikke så stort fokus på her som ved f.eks. ved ketolysedietten.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat