Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-10, 10:11   #427
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Søndag morgen i solveggen ........ deilig.
Har kommet sikkelig i gang med både fase 2 og trimming denne uka, og i tillegg har jeg fått snudd døgnet helt tilbake til norsk tid.
Skal si det tok tid denne gangen....
Har jobbet ganske lange dager denne uka (var en del oppgaver som hastet veldig på jobb), og det har nok vært en god hjelper til å snu døgnet.
Resultatet av alle disse omstillingene ble selvsagt migrene på fredag kveld, men fikk tatt medisin tidlig og i dag er jeg helt fin igjen.
Så nå er frokost inntatt, og jeg er klar for tur
Ha en fantastisk søndag

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat