Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-04, 12:56   #149
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Jeg søker en liten pinnsvinfamilie som vil flytte inn i hagen min. Jeg garanterer at det er godt og rotete der. Dere skal få så mange lauvhauger dere vil ha, bare dere vil være snill å bo i hagen min. Dere skal få melk og alt dere vil ha - hvis det er sundt for dere da. Jeg har ønsket meg en sånn søt liten pinnsvinfamilie i mage år. Vær så snill å komme hit da!

Hehe det har min mor i hagen sin. Hun har faktisk pinnsvin hver sommer, vet ikke om det er de samme som kommer igjen, men mange er det iallefall. Og ryktene om den gode maten de får (kattemat på boks )sprer seg nok, for en kveld var det, jeg tuller ikke, 8 pinnsin utenfor. 2 av dem hadde seg et nummer, mens de andre slåss om maten så fillene føyk.

De er artige disse pinnsvina!