Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-10, 20:39   #181
Pearl75
Medlem

Pearl75 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Har nettopp hatt et "merkelig" døgn.. Spiste frokost, lunsj og middag i går - middagen spiste jeg i 17 tiden på ettermiddagen, så bare det på nattevakt i natt. Hadde ikke med noe for jeg var ikke sulten, men ble litt fysen i 4 tiden i natt så da spiste jeg meg litt ost jeg hadde liggende og det døyvet suget. Kom hjem i morges og var veeeeldig trøtt og fortsatt ikke sulten (!!!!) så jeg la meg bare og sov som en stein til 15.. Når jeg da sto opp var jeg fortsatt ikke sulten!!!!!! Det er jo helt vilt!! Normalt ville jeg jo vært besvimelsen nær etter så lang tid uten skikkelig mat! Men, jeg spiste nå egg og bacon når jeg sto opp for å få i meg mat da og først nå begynner jeg å føle meg småsulten så jeg skal spise blomkål og brokkoli grateng med litt ost og bacon pølse i får jeg drar på jobb igjen...
Merkelige greier, kroppen min er helt annerledes og reagerer ikke slik den gjorde før.. Tar nok litt tid å venne seg til dette.. Er sikkert ikke bra å spise på så lenge enten man går på lavkalori eller lavkarbo, men når man er utslitt og ikke har ork til å lage mat og heller ikke kjenner seg sulten er det lett å skippe et måltid....
Har ikke gått noe mer ned og denne uka blir nok faktisk i pluss.. Men jeg fortsetter med godt mot og satser på at ting kommer i gang etterhvert og så får jeg bare være flinkere med maten

På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat