|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Steg for steg og Superteddy: Synes dere "sprekken" var verdt det? Eller, det jeg egentlig lurer på er om dere er villige til å gjøre det igjen, om dere tør? Tror dere det er grunnen til at dere står stille på vekta nå?
Nå jeg har lyst til å sprekke så ser jeg som sagt på lista mi over hvor mye jeg har gått ned uke for uke og hvor mange cm jeg har mistet. Det motiverer meg til å fortsette som før.
Jippi! Jeg veide meg i morges, og da viste vekta 77,7 kg!! Jeg ble så glad. Jeg har nådd det første målet mitt. Nå er alle gravidkiloene borte (og jeg har bare et par hundre gram igjen før jeg har gått ned hele vekten til babyen min). Jeg har gått ned åtte kilo så langt. Det er nesten ikke til å tro. Det er så godt å endelig være 78 kg igjen, under 78 kg faktisk. Tenk det, ned åtte kilo på to måneder og to dager. Det er veldig bra altså. Og nå begynner det endelig. Nå begynner veien fra tykk til normalvektig. Nå skal alle mammakiloene vekk! (jeg har 7,2 kg til av dem) Nå er det vår og lett å få gått tur og jeg er toppmotivert. 
|