|
Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diett
Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.
Å komme i ketose er som å falle ned i en god felle som jeg ikke vil klatre ut av. jeg er kjempetakknemlig for at jeg havnet i den. Når skal resten av befokningen skjønne at man må bruke fett som brensel for å bli kvitt fettet, og at det da blir bakstreversk å spise karbohydrater!!! .
Dette var morsomt å lese, akkurat som jeg skulle sagt det selv. Har vært i ketose i 6 måneder. Fra å syntes at det var verdens undergang, da legen rekvirerte dette. Så var jeg ved siste legebesøk forbredt på å kjempe med nebb og klør for å overtale henne til å la meg fortsette i ketose . Slapp å overtale henne, alle mine blodprøver viser at dette bare gjør meg godt. Og det merker jeg på hele kroppen. Alt av høykarboprodukter byr meg rett og slett i mot nå. Så hvordan i alle dager skulle jeg klare å gå i fra lavkarbo? Om jeg så var dødssyk ville ingen fått puttet inn noe høykarbomat i min munn, hehe...
Dette er og blir min livsstil, hverken mer eller mindre. OG jeg er utrolig lykkelig med det. Har blitt det mest naturlige og selvfølgelige for meg.

Blitt ketolikk
|