Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-10, 19:34   #153
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av RainAngel, her.

Uff, i dag ble det så travelt med allting annet, at da jeg skulle spise middag var jeg så sulten at jeg nesten ville spise hva som helst

Men jeg har ei venninne som også går på ketolyse, så jeg ringte henne og hun snakket meg ut av det

Effektivt å ha en 'sponsor' som kan snakke meg til fornuft når jeg nesten sklir ut!! Oppfordrer alle til å alliere seg med noen de kan ringe til når de får søtsug eller holder på å dette av lasset!

Men nå er jeg kjempemotivert igjen, og fortsetter med stor iver! Nå vet jeg også at jeg kan komme gjennom sånne dager da jeg har lyst til å gi opp!

Er stolt av meg selv da

Kjempefint! Det er er seier hver gang man overkommer fellene man så lett ramler uti. Jeg har en sønn på 13 år jeg da, som sier: "mamma, kan du spise det her da!!!" Det hjelper at han følger med som en smed på alt jeg putter i munnen..... Men ellers blir det stort sett lettere når man får rutine på det nye kostregimet. Da blir man flinkere til å planlegge slik at slike vanskelige situasjoner ikke oppstår så lett. Punkt nr 1 er å holde seg mett, vet også av erfaring at det er når man er skrubbsulten ting går galt. Det er jo derfor denne kuren er så genial, man er lengre mett.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat