Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-10, 23:04   #420
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

GTL!
Denne fant jeg på innlegget ditt, og jeg har noen spm. Siden du bruker både mengden på kjøtt og dobbelt mengde av egg; - hvor mange personer er den beregnet på? Hvis 1 - blir ikke det for mange måltider på en gang..

NB! Det var forresten mange gode ideer der som jeg skal prøve meg på - bare jeg har litt ekstra tid. Takk for input!
Pai

150g kjøtt (alle typer fungerer greit, bør kvernes eller kuttes i små biter)
1/2 hakket grønn paprika
1/4 løk, hakket
4 store egg
krydder etter smak (chilli er en favoritt for meg)

Forvarm ovnen til 175 grader. Smør en muffinsform-panne eller bruk store muffinsformer i papir. Stek kjøtt, paprikaen og løken i noen få minutter. Avkjøl. Ha i eggene og soppen. Ha røren i muffinsformene
Stekes i 20 minutter eller til eggene har stivnet.
Blir ca 6 store muffins.

Greit til lunch eller kvelds med salat/grønnsaker til.

Oppskriften gir to porsjoner/måltider, og da har jeg ofte en liten salat ved siden av.
Skal korrigere oppskriften slik at det står antall porsjoner.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat