|
Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Opprinnelig lagt inn av Pearl75, her.
Jeg prøver som minimum å komme meg ut å gå minst 30 minutter per dag, evt trener jeg litt på helsestudio med body pump (styrketrening i sal) eller bodyjam (dans i sal).. Jeg har også en dvd liggende med et 30 dagers treningsprogram (30 day shred) som jeg har tenkt å begynne på - det er noen og tjue minutter trening med både styrke og cardio på tre nivåer med 10 dager på hvert nivå.. Jeg venter dog med det en stund til jeg har kommet godt "inn" i dietten og kjenner at jeg har mer overskudd.. Har trent til dvd'en en gang og holdt på å dø dagen etterpå så når jeg begynner må jeg være 100% motivert til å gjennomføre!!!
Du da? Trener du noe spennende?
Kjempe bra trening det der da! Jeg trener fotball mandag og torsdag, spinning tirsdag og fredag, og eventuelt bodypump hvis jeg har overskudd til det.. Jobber mye i helgene, så det er ikke alltid jeg er like motivert for å trene i helgen.. Men nå som jeg har begynt på ketolyse var jeg nødt til å trappe ned til kroppen har vendt seg ordentlig til kuren.. Jeg blir veldig svimmel og har vondt i brystet, men det går nok over etter hvert!

|