Tråd: Hud!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-10, 01:36   #6
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hud!!

Hei
Tanta mi jobber med en maskin kalt Elixia. Den var opprinnelig laget for å behandle forskjellige typer sykdomer. Og så oppdaget de at den hadde positive bieffekter som at den strammet opp hud og knuste fettceller (den brukes til punkyslanking). Behandlingen er litt dyr og man må til flere behandlinger for å få optimalt resultat, men jeg har sett at den funker. Mitt problem er at fettknusingsgreiene er kjempevonde når man e tjukk. For bindevev med mye fettceller er visstnok veldig mye vondere enn bindevev med lite. Jeg har ikke prøvd hudoppstramminga, men har sett at en annen tante har fått fin mage uten overflødig hud etter fødselen. Jeg høres litt ut som jeg jobber for de, men det gjør jeg ikke..
Det er et alternativ dersom man vil gjøre noe uten en faktisk operasjon. Ganske dyrt da. Tror kanskje man ikke får det dekt heller..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat