|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.
Det ser ellers ikke ut til at det gikk mer enn et lite døgn før jeg var i ketose igjen etter mini-sprekken, så da skal det vel gå bra denne uken også. Men tør ikke veie meg på et par dager da i frykt for å bli veldig demotivert. Det er forresten ganske gøy at jeg tenker jeg må sy inn kjolen jeg har på meg, den henger som en sekk jo!
Så bra at du er tilbake i ketose Kjekt når klærne begynner å bli store og posete! 
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Ååå, nå er jeg glad igjen! Hadde en venninne på beøk i dag som veide seg på vekta vår, og hun veide 6 kg mer enn hun gjorde i går. Da må det jo være noe feil med vekta vår!!! Gleder meg til den nye kommer i posten. Håper den viser noe myye lavere.
Hohoho! Så kjekt, da er du nok myyye lettere Gleder meg også til du får vekta di, er spent no
Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.
Jeg MÅ få si - jeg er kjempestolt av meg selv i dag! Vi hadde snitter på jobb - jeg spiste bare pålegget. Så var det tid for romkake og jeg sto over!
Kjempe flott at du klarte det. DA vet du at du er på rett vei
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Fliiiink, StegforSteg.
Jeg teller verken karbo eller fett. Bare spiser. Og det har jo funka fint hittil. Har uansett ikke helt skjønt hvor mye fett jeg skal ha i meg. Så en sånn formel her med smør som eksempel, men skjønte ikke en dritt...
Jeg har forresten funnet en olje som har hjulpet på strekkmerkene, hvis noen er interesserte.
Clarins sin 100% naturlig olje. Den som heter strengthning and conturing. Juhu!
Ja det samme tenker jeg, at så lenge det funker så gidd ikke jeg stresse mer med å telle!
Jeg fikk ikke strekk merke under graviditeten så er veldig heldig der. Men har noen på hoftene som jeg har hatt siden puberteten så dem bryr jeg meg ikke om lenger..=) De er så lyse og at den kremen hjelper sikkert ikke allikevel. Men skal skrive ned navnet til neste svangerskap. Kommer helt sikkert noen da 

|