Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-10, 21:24   #41
RIL
Juniormedlem

RIL sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
RIL er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Slenger meg på denne tråden jeg også! Veldig nye her, begynte vel med egenkomponert lavkarbo - men heller mer og mer mot ketolyse (iom at jeg fant ut på en stix på jobb at jeg jo var i ketose...) Så jeg har i dag kjøpt boken, Slank med ketolyse. Men syntes jo de pillene var veldig dyre! Så jeg har avventet med å kjøpe de. Ser i boken at en "kan" la være å bruke de ... men... hva sier dere??? )

Og til bunad ja! Har en flink mamma som sydde og broderte bunad til meg da jeg var smekker og fin 15-åring, ca 55 kg og 154 høy! Jeg har vokst i bredden, men ikke høyden. Så nå er jeg 85 og fortsatt 154 høy! Så bunaden har vært sydd litt på, og ikke brukt - til den en dag før 17. mai ble stjålet fra boden vår! sinnsykt lei meg først, men nå fikk jeg jo faktisk forsikringpenger og en ny bunad som mamma nok en gang stilte opp og sydde og broderte i en større størrelse. men jaggu meg, så gikk jeg jo søren ta meg opp ca 15 kg fra den gang! Og fortsatt passer jeg ikke bunaden! Huff og huff... så jeg håper på en rask og flott nedgang til 17. mai (under 6 uker til!!!) slik at den passer! Skulle jo gjerne ha gått ned 15 kg til da, men det tror jeg ikke går. Så hvis jeg håper på 7 og går ned 10 - er jeg fornøyd!!! hahaha... )

RIL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat