Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-10, 17:43   #37
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Solange, i følge ein kollega av meg så er det plenty slike containera i Wallonia, men eg har ikkje funne ein einaste ein i Flanderen! Ho har tilbydd seg å ta imot og putte i container for meg, men det blir jo litt pes å drage med seg på jobb.. Må tenke litt på det
Har forhøyrt meg med samme kollega, det er mogleg å få sydd om kle i Brussel. I følge henne er det ikkje dyrt der. Det er ikkje så langt frå togstasjon heller.

Tusen takk for tipset! Kanskje jeg også skal tipse ei venninne som trodde jeg kunne hjelpe henne med å sy om en kjole, hvorpå jeg antagelig ødela hele kjolen.....Var da jeg fant ut at jeg skulle holde meg til å legge opp bukser Rart det ikke er klescontainere i Flandern, de har jo ellers alt mere på stell enn i Wallonia, men kan jo være at det går så bra i Flandern at det ikke er trengende der....

Skal en tur til Brussel en av dagene, tenkte jeg skulle leite opp en bio-sjappe, prøve å finne JBKM og kokosmel.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat