|
Sv: Aprilskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av Fumle, her.
Jeg har 1932 modellen som er sort med røde broderier! Tror Vestfoldbunaden i seg selv er litt kort i livet, eller virker ihvertfall sånn på de fleste som har den.. Fin er den nå da uansett 
Slenger med et bilde av søskenflokken (jeg er nummer 2 fra høyre)
Jeg har den nyeste modellen,(1956?) uten broderier, med rødt liv og blå stakk. Jeg vet at min modell er ekstra kort i livet, krangla med sydama om det, ba henne om å gjøre livet litt lengre så det passet til min kropp, men hun ga seg ikke ; "for sånn skal den være!" F......ing bunadspoliti!! Så din modell er ikke lengre i livet? Hmm, da hjelper det jo ikke å bytte... Fine er dere, da .
note=Furine;858954]
Nydeleg dag her i Brussel i dag, deilig ver og fin temperatur. Berre synd at dei renoverer eit bygg i nabolaget, og dei held på med eit eller anna som luktar brent eggefis! Så det fristar ikkje så veldig å ha ope vindauget!
[/quote]
Eggefis Fæl lukt!! Fint vær i dag også, men yr har meldt regn i ettermiddag!! Var ikke en del av planen, vi skulle på sykkeltur!
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Hei og hopp alle sammen - da er jeg endelig kommet meg etter USA-ferien. Er slitsomt å snu døgnet tilbake, så først i dag føler jeg at jeg er der jeg skal være.
-2,4 kg var resultatet etter turen 
Av shopping ble det egentlig ganske lite, men fikk jeg kjøpt en del Lewi's bukser og Ecco-sko til langt under halv pris. Kjempefornøyd Tjente inn flybillettene på det jeg sparte på disse innkjøpene alene , og jeg vurderer faktisk å spare opp til en ny tur over dammen enten til jul eller neste vår når jeg forhåpentligvis er ferdig slanket og kan kjøpe masse masse.....
Utrolig bra at du greide å gå ned på ferieturen, kjempeflink!!!!!!!!!!!!
Jeg har aldri vært i USA, men handlet på veldig mange amerikanske militærbaser. Kan si ut i fra det at amerikanere har litt annen klessmak enn oss...Mye av hva vi på godt norsk kaller "kjærringklær!" Blomstrete, småsøtt....Kommer heller aldri ut fra basen med annet enn Lewis.....

|