Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-10, 08:37   #13
Jannejoh
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Kongsberg
Jannejoh er på en erverdig vei

Sv: Reise til Disneyland Paris? Hvilken alder på barna?

Vi var i Paris i høstferien i fjor, ungene var da 9, 6,5 og 4 år. Vi valgte å bo i Paris å heller reise ut til parken da det var like viktig for oss å se masse av Paris og slippe å kjøre så langt med tog hver dag som vi måtte gjort hvis vi bodde ved parken. Vi hadde egentlig planlagt 2 dager der men var mer enn mette etter 1 dag, ungene hadde sikkert ønska seg en dag til men sånn ble det ikke den gangen.

Det som gjorde at vi var ble så sliten var at det var uhorvelig mange folk der og laaaaange køer. Jeg syns at å stå 1 time i kø for en aktivitet som bare den eldste kunne gjøre ikke var aktuelt så vi fant aktiviteter som alle kunne være med på. Vi var der på en søndag og det tror jeg hele resten av Paris var og! Snakka med ei som var der både søndag og mandag og hun sa at mandagen var myyyye bedre, da var det nesten ikke folk der så det er et lurt tips, unngå helgene!

Når det nærmet seg stengetid var det ikke så mange folk der så da fikk eldste snuppa kjørt noen av de tingene som var beregnet på store.

Vi brukte resten av dagene til å loffe rundt i Paris og koste oss masse med det

Jannejoh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på min måte Svar med sitat