|
Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Opprinnelig lagt inn av jcg, her.
Hei igjen alle sammen 
Snart ferdig med dag 1, eller det jeg håper er dag 1 dersom jeg har gjort det riktig!
Idag har jeg spist en boks med CC, en pakke med gullsalami (småspist de gangene jeg har fått lyst på noe godt), kylling og champignoner (stekt i smør) og kokt brokkoli. Drukket mengder med vann og et glass Sprite Zero.. står tross alt på ketolyse.no at det er lov med denne kuren 
Ble litt sånn halvveis frokost/lunch pga dårlig planlegging.. men vet ikke om dette er ok på én dag, eller om jeg har misforstått og fått for mye/for lite av noe?
God kveld til alle! 
Det er vel ikke så lurt å småspise hele dagen, du skal spise deg passelig mett til måltidene og da vil du ikke ha behov for å småspise sånn. Salami inneholder også mye salt som kan holde på væske. Det virker som om du har fått i deg lite fett i dag så det må du få myyye mer av.. Ha fløte på champignonene og lag soppstuing f.eks, du kan ha tzatsiki av seterrømme ved siden av kyllingen osv. Det er viktig med variert kost med mye fett og grønnsaker ved siden av på denne kuren!
Anbefaler sterkt å kjøpe boken og lese den om du ikke har gjort det allerede. Lykke til videre!

På vei mot et lettere liv!
|