Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 21:25   #9
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Reise til Disneyland Paris? Hvilken alder på barna?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vurderer å reise i høstferien i år, hvis vi har råd til det da. Jeg har forhørt meg litt, og folk sier at det er LITE folk der i høstferien, så vi satser på det. Men jeg vurderer egentlig å vente et år til, altså reise høsten 2011, for minsten er så liten enda. Mine er 6,5 år og 2 år. Vi skal til Legoland i år og det er jo stas for så små, samme med Tusenfryd og lignende. Men jeg tror kanskje vi venter til han er 3.

Hva betaler man forresten for et sånt gilde? Det varierer jo, men sånn ca? Høstferie er vel lavsesong. Er det veldig langt til Eiffeltårnet? Eldste har fryyyktelig lyst å besøke det.

Er dessverre så dårlig til å huske priser, så sjekk på nettet, husker bare at billig var det ikke... Hvis dere skal i høstferien, sjekk om det er høstferie nede i europa da. Ellers går det vel frem av prisene om det er høy/lavsesong. Det er ca 3 kvarter med toget til sentrum av Paris, så det går greit, men køene på Eiffeltårnet er lengre enn noen av de i Disney-land...Et tips er å bestille bord på restauranten i tårnet, da slipper man visstnok kø. Men da må man jo spise der,da Vi var den ene gangen i påskeferien (MYE folk), andre gangen i oktober(lite folk).

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat