Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 18:52   #50
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diett

Det er vel blitt en livsstil her også, har holdt på siden september 2007 og det har aldri falt meg inn å gå tilbake til det kostholdet jeg hadde før. Nå er det desverre (eller kanskje jeg skal si heldigvis) slik at jeg nok bare har klart å innarbeide selve livsstilsbiten, dvs at jeg har lært meg hvordan jeg kan holde vekta ved en generell lavkarbolivsstil a'la litt streng Fedon med enkelte høykarbiske innslag en sjelden gang i blant som jeg bare ikke vil gi slipp på (som å kræsje poteter i mammas brunsaus til julemiddagen og litt ostepop en gang i blant). Så det jeg har lært i disse snart 3 årene er hva både kroppen og psyken min trives best med i det lange løp. Så gjelder det bare å finne frem lysta og viljen (viljestyrken?) til å gå ned de 30-40 kiloene som bør fjernes, og da må det hardere skyts til Men det får jeg ta når pjokken er ute og amminga er over

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat