|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av JeanneJ, her.
Jeg fikser ikke cocosa 'stright', men har laga meg noen 'sjokolader' hvor jeg har brukt 100 g mørk sjokolade ( = 4 kbh) sammen med 400 g av den . Tar 2-4 ss av dette hver dag . Har ikke tatt det til mat, men burde kanskje det ??
Jeg aner ikke. Jeg spiser ikke ekstra fett egentlig. Føler jeg bruker så mye i maten at jeg ikke trenger mer. Jeg har heller aldri veiet eller telt ordentlig slik som man skal på ketolyse, men jeg har jo hele tiden sjekket at jeg er i ketose og det er jeg.
Men har vurdert å se om jeg får litt lite fett i meg, men har tross alt gått mye ned allerede så tror jeg får i meg nok. Men stopper det opp så skal jeg prøve å se hvor mye jeg får i meg.
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
Jippi! På januar- eller februarsalget kjøpte jeg meg ei dongeribukse i str 44 som var for lita. Jeg fikk så vidt skviset meg inn i den, magen hang over kanten og det var litt av en jobb å få kneppet den igjen. Dette var før jeg begynte å slanke meg, men etter at valget var tatt. For et par uker siden var den fortsatt trang, men det nærmet seg. I dag prøvde jeg den igjen og den var akkurat passe. Endelig skjer det ting her. Jeg har enda noen kilo igjen før jeg går ned i buksestørrelse sånn egentlig. Jeg har andre bukser i 44 som har passet helt siden jeg var på det tyngste, men nå fikk jeg enda ei. Sånne ting betyr så mye for motivasjonen. Men tenk så mye større det blir å komme inn i str 42! For ikke å snakke om 40, men det er for fjernt enda.
Det er jo helt supert Namba Har en del bukser som jeg ikke har kommet inni etter graviditeten, men venter litt med å prøve de, for jeg la på meg ca 10 kg etter fødsel så må nok av med litt mere før jeg kommer inn i de. Men jeg er iallefall tilbake der jeg var rett etter fødsel Bare så kjipt å tenke at hvis jeg hadde hatt litt vett og tenkt over hva jeg putta i trynet etter fødselen så hadde jeg nå nesten vært ferdig med slankingen Men men, er på rett vei da!

|