|
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her
HJELP!!!!!!!!!!
Er bare i uke 2 og vekta stagnerte fullstendig! Gikk ned 1,3 kg første uka, som jeg regner med er vann og tomme KH lagrer. Nå ingen bevegelse i det hele tatt!!!!!!!! Jeg syns jeg er veldig flink. Holder meg strengt til dietten min. Ligger på rundt 10 karber om dagen, de siste dagene kanskje 13. Går treningstur hver dag ca 1 time med vogn. Svetter oppover i bakkene! Drikker 3 liter vann. Tar pillene mine.
Hva er galt???????
Jeg spiser feks: 2 egg, avokado, salat, skinke, agurk til frokost. Av og til egg og bacon. Mozarella med spekeskinke.
Lunch: enten middagsrester eller en blandet salat med litt avokado og ost.
Middag: Kyllingfilet stekt i meierismør, med brokkoli smørdampet og rømme. Eller grateng med litt kjøtt, brokkoli, blomkål, fløte og ost, eller kjøttdeig i tomatpure og fløte gratinert i ovn. Eller kjøtt med en god salat til. Spiser en god del grønt i løpet av dagen.
Etter å ha lest her inne, følte jeg at jeg hadde lite fett, og derfor har jeg økt på litt de siste 2 dagene, med resultat at vekta gikk opp de 400 grammene jeg hadde gått ned de siste 5 dagene før.
Jeg føler meg helt knust idag, at vekta var på akkurat samme som sist. Hadde en gyllen drøm om litt godt vekttap de første ukene, men nå vet jeg ikke lenger....... Hva skal jeg gjøre?? Råd og tips???
|